Nak mengadu kat sini jerlah..huhu..

As salam...lama dah tak update apa2 kat sini..huhu..mood sedih..kenapa aku rasa sedih sejak dua menjak nih?banyk perkara yang buat aku sedih..sedih giler rasa bile dituduh mcm2 oleh ipar2 aku yg selama nie aku anggap mcm adik beradik sendiri..semuanya berpunca dari tindakan aku yang mempertahan nasib anak2 sedara aku yang kini ibu bapa mereka telah berpisah dek kerana org ketiga..org ketiga???senang citer perampas n pemusnah rumahtangga org..sakit hati aku nie tak habis lagi dek perampas tu..dahlah janda anak 3,tua dari abg ipar aku lagi..mentang2 keje bank,bagus sgtlah tu ye..ala bank Cimb jer pun..duk unit CSR..ingatkan akauntan ke pegawai besar2 ke... Perampas tu mulut lancang sungguh..sedap2 tuduh aku pakai ilmu tundukkan suami..nape,nak belajar ke?nak belajar boleh jer nak ajar...lps tu tuduh aku n suami tak penah bagi apa2 kat mertua..pembohongan paling besar dia telah cetuskan...aku kalu bagi takdenya nak tunjuk2 n heboh kat org yg aku ada bg something kat mertua...lps tu boleh plak ipar2 aku yg lelaki nie duk hasut adik ipar sorg lagi nk tunjuk yg aku nie mulut jahat sampai dicop batu api...batu api yer..nak rasa ke batu api tu mcm mane?korg tgulah kat akhirat nanti nak rasa batu api tu mcm mane.. La nie,mcm2 korg duk tuduh aku kan..xpa..xpa..aku terima dgn hati terbuka..tapi,aku takkan jejak dah umah korg tu..yelah aku kan org luar,xberkepentingan pun..korg blh lah sanjung si perampas tu tinggi melanggit..ko rasa suami ko tu baik sgt lah ye?baik ape..buat bini jadi hamba..oh ye..lupa nak bgtau,mungkin sebab suami aku dah bnyk berubah dari kurang solat jd rajin solat,dari kurang puasa jadi sebulan penuh puasanya itu kot dikatakan penunduk suami..betullah tu kan? Aku nak lepaskan semua kat blog hari nie..biar hilang semua kesedihan aku nie..n ko perampas tetap perampas sampai ko mati!!aku takkan maafkan korang

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...