Hari ini punyer cerita...

Salam jumaat semua.Hari ni sudah 2 Syaaban 1433H..28days to go for Ramadhan...bestkan..hope kiter semua dapat sampai ke Ramadhan pada tahun ni dengan penuh kesyukuran dan tawadhuk..Insya Allah..

Ok..hari ini punyer cerita.Itu tajuk aku kali ni.Akukan dah lama tak update storie morie kat sini.So,skrg adalah time lunch hour,org lelaki g masjid semayang Jumaat..org perempuan plak g jalan2..tak shopping lagi kot sebab gaji masuk minggu depan heheheh..jadi,bolehlah aku mengarang sikit kat sini..hehehe

Cerita pertama aku pasal kwn aku..hari nie due date dia bersalin anak kedua..syokkan..dan yg paling best,dia bersalin tarikh due date dia..lagi syokkan..tepat..hari ni Jumaat 22.06.2012 tepat jam 9.44 pagi tadi,kawan aku masa kat Uitm Arau dulu dah selamat bersalin baby girl...ni 2nd baby dia..yg sulung baby boy dah nak masuk 2 tahun kot bulan Julai ni..so dia dah ada sepasang..akhirnya tercapai juga hasrat dia nak menimang bby girl..leh pakai baju cantik2 katanya..erm..bab pakaikan baju cantik2 kat anak perempuan mmg betul...yelahkan,akukan ada anak perempuan..mestilah aku tau..dan aku plak sudah semestinya teringin nak bby boy for the 2nd baby nanti Insya Allah...after that bolehlah rehat 2 ke 3 tahun dulu..kasi si kakak Najihah tu sekolah dulu ke kan...tapi kalu dapat bby girl pun aku tak kisah pun..asal semua anak2 yg aku lahir sihat dan sempurna Insya Allah..

2nd cerita pasal kwn aku gak...agak sedih dgn dia sebab tak dapat interview kerja yg aku tolong tu..huhuhu..kwn aku ni agak2 giler2 sikit ar orgnye..tapi oklah kot..hehe...skrg ni mybe dia tgh frust n nak bawak hati g pulau katanye..cari ketenangan...hmm..padahal g memancing ngn kwn2 dia..mcm tu ke org lelaki ni nak cari ketenangan?huhu...ntah..no komen bnyk2 sebab dia ni tak suka org ckp bnyk ngn dia..tapi kalu dia ckp bnyk ngn org,takpe jer...aku harap dia tak putus semangatlahkan..usaha lagi..doa bnyk2 lagi..Allah tu ada sentiasa nak bantu hamba2NYA asalkan hamba2NYA tu selalu ingatkan DIA...

Erm..itu jer kot rasanye cerita aku..tajuk mcm banyk ceritakan hahaha..gelak sorg2...tapi yg paling best berita dapat bbylah tu kot..aku tak sabar nak mengandung lagi..nak ada bby kecik lagi..lagipun Najihah mcm ok jer kalu ada adik hehe..leh jadi teman dia main n belajar..Insya Allah genap 2 tahun,Najihah akan aku ajar mengaji sikit2 n time tu Insya Allah gak ada adik dia dalam perut aku..hehe..mudah2an dimakbulkan..Aminn.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...