Update..update dan update lagi..

As salam semua...akhirnya aku dapat kembali berupdate dan berblog setelah hampir 3 bulan PC pejabat buat hal..huhu..takleh nak update,kat umah broadband adik,sian plak ke dia kalu aku pakai..huhu..Sepanjang 3 bulan ni terpaksa relex nih,mcm2 hal yang jadi dan macam-macam benda aku kene hadapi...agak stress plus tension...Hmm..selama tak update ni gaklah,aku just bertamu ke blog2 mereka yg aku rasa amat suka utk mengikutinya..every day mesti kene baca sebab empunye blog tu suka update kisah hidup dia..lebih2 lagi dia tgh pregnen skrg ni setelah 2 tahun..seronok je baca...tapi time dia bz dia taklah update hari2 kot..tapi mmg seronok dgr kisah dia,BFF dia dan ayah BFF dia..blog kawan2 aku yg lain pun aku suka baca..boleh gak jadi inspirasi buat aku ni ha yang baru nak belajar berblog..nak gak ada blog macam adik aku tu si Nurul Islam,kawan aku si Aleen Avril tu ha..cantek jer blog dorg..nak gok ada blog mcm tu..oklah..nanti aku nak sambung citer My Najihah tu yang dah * bulan tu ha..tapi sat lagilah ye,nak mkn dulu..lapaq weh..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

My Little Nurul Ain Najihah...