3 bulan punyer cerita..

Hola...agak stress sedikit hari ni..dengan sakit org perempuan yang tetiap bulan tuh dtg dikala aku sibuk terkejar-kejar untuk ke tempat keje..nasib baik bawak spare dalam kete dan masih kat umah mama,kebetulan kene masa hantar My Najihah pagi tadi..nasib baik..tapi tak bernasib baik..punch card merah sudah...huhuhu..nak buat mcm mane kan...
Tempoh 3 bulan banyak tul kursus aku kene atend..terpaksalah kene tinggalkan My Najihah tu ha dengan abah dia..nasib baik rapat ngan abah dia..lega sikitlah..pagi kat umah mama aku,tghari dah ada kat umah ngn abah dia..


Yang terkini,aktiviti terbaru aku dan suami menyambung kembali berniaga kuih untuk side income kami..Alhamdulillah,hasil jualan kami tabungkan..benda ni dah lama aku buat masa time aku belajar lagi..tapi sejak kawin ni jadi sedikit malas hehehe...skrg ni suami aku tu dah boleh buat kuih yang selama ni tak penah dia buat pun..tau mkn je..ni dah tau,mengalahkan aku dulu buat kuih..rezeki anak,Insya Allah..setiap malam tulah aktiviti kami berdua..My Najihah sudah semestinya sudah tido selepas maghrib..nanti payoh pulok kami berdua nak dating buat kuih..hehe..nanti aku letak gambar kuih yang kami buat ek..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...