Bertukar???..need a fresh air...huhuhu..

Selamat hari Khamis semua..aku agak kepeningan dan confius dgn diri sendiri..soklan kat atas tu ha..PERLU KE?dah 2 tahun aku kat JAKOA Pahang nih..kerja mmg bnyk,tak penah nak surut..kat sini kerja oklah..tapi suasana yg tak berapa nak ok...aku tak kisah pasal kerja,tapi suasana yg tidak menyenangkan membuatkan aku penah terfikir nak berhenti keje..tapi kalu berhenti keje,sape yg nak tolong bayarkan segala benda hutang2 aku tu ha..Serius aku ckp,aku agak tension keje kat sini disebabkan persekitaran dalam pejabat ni ha..ntahlah..tapi semua tu adatkan kalu keje ofis yg kebanyakannya adalah perempuan..gosip2 tu pasti adakan..aku bukan tak suka,tapi kalu dah setiap masa mendengar cerita itu ini mahu terbakar telinga ni ha..skrg ni pun,rasa nak pecah kepala...kalulah boleh aku kuarkan isi dalam kepala ni,basuh bersih2 pastu letak balik dalam kepala alangkah bagusnye..boleh gak otak aku ni beroperasi dengan baik..aku tak tension mcm nih..

Aku nak bertukarlah....huhu..tapi kat mana?....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...