My Little Nurul Ain Najihah...

Kali ni entri aku pasal anak dara aku yg sorang tu Nurul Ain Najihah..skrg umur dia dah 8 bulan.lagi seminggu nak masuk 9 bulan..sat je rasa..dalam tempoh 8 bulan ni kehidupan setiap hari yang aku lalui bersama suami sangat seronok..melayan karenah Najihah yang makin cerdik dan buas tu..tapi semua tu normal bagi perkembangan kanak2 kan..seronok melihat dia ketawa,terjerit sana terjerit sini..hilang stress seharian bekerja...kadang2 aku ngn abah dia turut sama mengikut apa yg kuar dari mulut anak dara kami tu ha..best...:) riuh umah dibuatnya..

Bab mkn jgn ckplah..apa jua yg aku mkn pasti akan masuk sikit dalam mulut dia..Alhamdulillah..anak aku tu tak cerewet..mkn je..nanti aku upload gambar kat sini ye..skrg ni rasa best sgt2 sebab dia dah pandai sebut mama dgn abah biarpun tersekat2 lagi..

Kartun feveret anak aku tu ha channel 613 ngn channel 618 baby.tv.com..buatlah apa2pun time dia tgk kartun,jgn harap dia nak bg respond..marah lagi ada....tapi takpelah..dia boleh gak belajar dari situ kan..aku pun boleh lah kemas2 umah dgn senang..nanti aku letak gambar dia kat sini ye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..