Salah Aku ke???

As salam...pagi ni as usual aku akan menyemak laporan harian dari sistem dan akan buat update pada rekod aku sendiri.Walaupun terpaksa pinjam kad orang lain,keje tetap kene beres tau.Kad aku tak siap lagi huhu..susah tul nak buat keje..tapi tak sangkalah rutin kerja aku hari2 boleh buat seseorg tuh Hot..erm...cuba korang layan situasi berikut :-
A :B ,bayaran ni bawah kod lain ni sebab kod asal dah habis duit,ni pun dah terpakai duit org lain nih
B :tak tau pun..takde org bgtau pun..( dgn nada yang agak marah )
A : ada tak C bgtau pakai kod lain sebab minggu lepas C mintak kod bayaran ngn saya..
B :menyusahkan org betullah..dah berapa kali masuk bilik bos utk buat bayaran pasal benda nih..nanti bos ckp kite tak buat keje plak..lain kali bgtaulah..jgn buat diam je..bla..bla..bla..bla..( tengah panas )
A : erm..takpelah..sy cuba tanye C balik mcm mane..
Selesai adegan A dan B...

Seterusnya situasi A dan C plak..
A:tak bgtau B ke pakai kod mana buat bayaran?B dah marah2 tu ha..
C : alamak...sy lupalah A..takpe2 nanti sy cakap ngn B ye..
A : bgtau kod yg betul tau...nanti bising plak B tu nanti..
Selesai....

Lepas lunch time...
ada sesorg bertanyakan begini...
D : A,jgn berasa hati ye kalu sy tanye mcm nih..
A : berasa hati nape plak nye?tanye jelah..
D : nape tak bgtau B  kod bayaran apa yg kene bayar tu tadi?
A : yang mana?oooo..yg tadi tu ke?nape?
D: takdelah..kalu tak nak bercakap hal lain,hal keje kene bgtaulah..
A:???( confius jap )napenye? ade je bgtau B tadi..bukan apa ingatkan C dah bgtau B sebab C ckp nak hantar tuntutan sekali ngn kod bayaran tu..
D :erm..tapi tulah..lain kali bagtau lah kalu pasal keje..jgn diam je..tak kisahlah kalu tak nak bercerita hal lain..
A :(sambil tersenyum)...erm..ok..

Korang rasa aku ke yg salah?aku tak rasa aku yg salah..aku dah buat keje aku..aku sekadar bgtau apa yg tersilap..selama ni keje aku mcm tulah..mmg betul aku ni tak suka nak bercerita itu ini kat pejabat,tapi kalu hal keje aku takkan sesekali diam tau..tapi kalu seseorg tu masih salahkan aku..aku mintak maap le..aku bukan insan sempurna...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...