Dugaan....

As salam buat semua yg sudi membaca ruangan blog aku ni..di minggu2 terakhir bulan Syaaban ni family ku didatangkan dengan dugaan yg benar2 menduga iman kami semua..yang tersayang AYOH..panggilan kami cucu-cucu dia..diserang serangan jantung sebelum solat jumaat minggu yg lalu..aku yg ketika itu berada di pejabat baru selesai menikmati hidangan sarapan pagi + lunch terkejut dgn panggilan dari mamaku yg meminta aku balik segera.."Ayoh sakit,cepat balik"..aku tanpa bnyk bicara terus memohon kelepasan dari CC yg kebetulan ada di pejabat..aku terus memecut laju sambil airmataku mengalir..Sesampai dirumah mama bgtau yg Ayoh dihantar ke klinik kesihatan utk dirawat..suami aku yg kebetulan ada dirumah menemankan ayoh ke klinik..kat sana ayoh dimasukkan air bagi menenangkannya..dalam kul 2ptg ayah dikejarkan ke hospital dan terus dimasukkan ke bahagian kecemasan separa kritikal..petang itu juga ayoh kene operate bagi membolehkan darah mengepam ke jantungnya kerana salur darah dikawasan jantung tersumbat..

Aku,suami,anak,mama dan wan ku menunggu di hospital dari petang sehingga malam..sedih melihat keadaan ayoh yg baru di operate..lemah sangat..sambil menunggu perkembangan selanjutnya,family yg lain sampai satu persatu..semuanye risau dgn kesihatan ayoh skrg..
Wan ngn Ayoh ketika mengerjakan Haji tahun lepas..
Hari ni 26 Julai 2011,dah 5 hari Ayoh tido kat wad..sedih sungguh rasanye..tak nampak kelibat dia di rumah..sian kat Wan aku..mkn pun tak berapa lalu,tido apatah lagi..esok berkemungkinan ayoh akan di operate lagi..tgu keputusan doktor pakar..mudah2an ayoh sihat n sembuh bagi menjalani ibadah puasa yg tak lama lagi akan menyusul..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...