Kuih-muih yang menjadi side income suami..


Morning semua..hari ni aku save sikit sebab my bos n my officemate ada buat jamuan sikit lepas baca yasin pagi nih..kenyang sampai skrg tuh..my bos order roti canai my asben..so akulah yg kene bawak ke pejabat.50 biji tu,dah dapat RM50.00 pagi ni sahaja..takpelah..rezeki kan..yg officemate tu plak jamu nasi dagang merah..bolehlah sedapnye tapi takleh lawan Wan aku lagi hehe..ni ada gambar sikit..tgklah..tak bnyk..2 jer..

Nasi Dagang Merah + Ikan Tongkol + Acar Timun

Berbalik pada entry aku tu ha..ni dia kuih2 yg menjadi pujaan customer2 kami..hehe..kuih2 org lama2..my mama yang ajar kat aku,then aku turunkan pada suami..hehe..



Murtabak Kentang Mini











Kuih yang ini dah jadi feberet suami aku utk dijadikan side income yang paling utama selain kuih2 lain..kuih ni dia sendiri akan buat pagi n petang.Pagi letak kat kedai,petang tumpang abah aku yg meniaga pekan sehari tu ha..dapatlah buat tambah2 pendapatan yg ada..Kuih ni feveret orang lama-lama...tu yg laris tuh..Alhamdulillah..Rezeki Allah jua..


Apam Bakar / Apam Orang Mati









Ulasan

  1. sedap ye kuih2 tu... nasi dagang tu pun macam menarik jer... huhu... puasa2 nih sedappp je tgk makanan.. hik hikhik

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...