~Rindu~

As salam...aku kembali lagi menulis di petang jumaat 23 Syaaban 1433H ini..malas sungguh aku nak update cerita kat sini sedangkan bnyk benda aku nak cerita..huhu..itulah aku..menulis ikut mood..hehe..sepanjang aku tak update apa2 kat sini,meh aku story sikit cerita apa yg bnyk aku simpan dalam kepala otak aku ni..


1st berita kelahiran cicit Wan n Ayoh yang ke 4 yg lahir pada 8 Julai 2012 lepas..anak adik sepupu aku..baby boy yg diberi nama Mohamad Adam Mikhail..kalu saper2 yg ingat that date genap 10 bulan Ayoh pergi meninggalkan kami semua..time is so fast..hmm..akak rindu Ayoh...


2nd story pasal aku yang telah lewat kedatangan Cik P pada bulan ini..sehingga hari ini dah hampir 2 minggu..test sudah dibuat sebanyak 3kali but the result still -ve...hmm..apa masalah ni?so utk mendapatkan kepastian yg lebih tepat,tgu esok utk aku buat test semula..:)
kalu masih -ve,masalah lah tu..tapi kalu +ve bermakna my doter akan menjadi kakak..wah..teruja aku..my suami pun dah mula panggil Najihah kakak..Insya Allah n mudah2an adalah rezeki kami kan..hmmm..mama rindu masa lahirkan najihah dulu..rindu dgn keadaan berpantang hehehe....


3rd cerita pasal rindu aku pada my UiTM Arau,Perlis..huhu..rindu suasana belajar kat sana..kawan2..pensyarah2 kat sana..my kolej beringin...my house beringin 45 huhu..rumah AJK Kolej tu..hehe..n rindu dgn kenangan cinta ku dulu..cewah...tadi aku saja2 je mencari2 FB yang berkaitan Uitm Arau n jumpalah pages MPP,MTK n Beringin Kolej..lagilah buat aku rindu...aku dulu dr 1st sem sampai sem 7 mmg duk beringin jer..best duk kat kolej tu..mcm rumah..selesa pun selesa..tapi skrg lagi selesa..dulu nak online kene g CC kat Mushroom tu ha..la ni dah ada wireless n WiFi lagi..beruntung student skrg..kat sanalah aku kenal ramai kwn dari seluruh M'sia ni ha..pas tu sem 2 aku dapat jadi AJK Kolej..lagilah best sebab ada kelebihan sikitlah..kat situlah aku belajar utk memimpin peringkat U..mencabar jugaklah..kena pandai bahagi masa antara kolej n study..masa jadi AJK ni hubungan antara AJK n budak2 kolej mmg rapat...lebih2 lagi masa sesi suai kenal..sampai 2 pagi melayan karenah budak2..hehe..AJK plak kepala masing2 mmg giler2..


Aku rindu semua AJK kolej selama hampir 3 tahun menjadi AJK Kolej Beringin..banyak kenangan n cerita pahit manis bersama kalian..n bnyk kes gak yg kiter berjaya atasi bersama yg memerlukan kekuatan mental n fizikal..yg paling mencabar kes kena rasuk..seminggu 2 3 kes ada..al maklumlah kolej beringin tu tempatnye dah lama..faham2 jelah..nasib baik kebanyakkan AJK yg ada kuat semangat..sebab tu hubungan ktorg mmg rapat..perasaan rindu yg aku rasakan membuak2 bile aku tgk balik gambar2 lama yg masih ada dalam simpanan aku..hubungan ukhwah yg terjalin antara kita dulu benar2 berkesan di hati..


Wokeh...rasanya cukup sampai sini dulu..nanti ada masa n ada mood aku sambung bercerita lagi...


P/S : kalu ex AJK yg ada baca cerita ni,mesti rasa kerinduan tu kan..rindu korang semua..muuaahh...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...