Rezeki lagi..alhamdulillah..insya allah..

Hari ini 27 Ramadhan..dapat berita baik dari laman web SPA..hehe..aku berjaya untuk dapatkan temuduga jawatan Penolong Akauntan W27..alhamdulillah..akhirnya setelah lama menanti,dapat gak aku gunakan diploma yg aku ada utk jawatan ini..syukur padaMU Allah..biarpun temuduga tapi aku tetap bersyukur..selama ini jawatan aku berdasarkan SPM semata2..tapi aku tak kisah..itu semua pengalaman yg tidak dapat dijual beli kat mana2 pun..aku tak kisah biarpun aku ada diploma tapi berjawatan level SPM sekalipun sebab bg aku semua tu boleh membantu aku untuk lebih yakin dalam menguruskan kewangan kerajaan sekiranya rezeki ini milik aku..

Lagipun sekurang2nya aku dapat tau n rasa kerja2 orang2 bawahan@kuli dalam sesebuah jabatan tu..tak kisah langsung..asalkan aku ikhlas dalam setiap tugasan kerja yang diamanahkan pada aku..kalu org lain berkira pasal kerja..alhamdulillah..setakat ini aku mampu lagi handle setiap kerja aku yg ada masanye buat aku sakit hati n sedikit tertekan..itu semua lumrah alam pekerjaan..

Dapat temuduga ni pun satu kegembiraan buat aku..mungkin rezeki anak kedua aku kot..alhamdulillah..seandainya aku dapat jawatan ini,aku pasti akan ditukarkan..hmm..tak kisahlah kan..setiap rezeki tu pasti ada dugaan utk seseorg itu merasa kenikmatan rezeki tersebut..semoga aku mampu untuk terus berusaha demi masa depan n mencari rezeki yang halal..INSYA ALLAH..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...