Kembali mengupdate..hehe..

Salam Syawal semua..hahaha..dah 27 syawal..aku baru nak merajinkan diri mengupdate blog nie..tiap2 hari asyik duk jenguk umah org lain jer..malas sungguh aku nih..mmg ler terasa nak menulis kat blog ni tapi tulah ada jer keje yg nak kene setel segera..cerita sepanjang Syawal takde lah apa sgt..biasa2 ajer pun..cuma kemeriahan bertambah dengan kehadiran cicit baru Wan aku lah..sepasang plak tu..sorang lahir sebelum pose sorang lahir selepas raya..yg lain semuanye biasa dan sederhana je sambutan kami sekeluarga..

Aku mcm biasa jer pun..Najihah yg lebih utama..tak sempat nak shopping sakan utk dia..just sempat beli baju kurung hijau sepasang jer sama kaler ngn baju abah dia..oklah tu kan..gambar raya ada kat kamera adik aku..so takleh nak letak gambar najihah berhari raya kat sini..nanti2lah adik aku tu tag kat aku nanti aku trylah letak kat FB..korg leh tgk kat situ..

Najihah skrg dah setahun 10 bulan..dah pandai mcm2..main kuat..isau gak..tapi tak kisahlah asalkan sihat walafiat..yg paling best dia selalu sebut baby bile abah dia tanye mane baby..terus dia letak tgn kat perut mama dia ni yg makin hari makin menampakkan isi perut..hehe...oklah tukan,masa mcm nilah nak bgtau dia yg dia akan dapat adik tak lama lagi yg mungkin lahir dalam 5/3/2012 or 5/04/2012 mcm tulah..

ERm..hari ni kat ofis,terkejut di pagi hari kerana terdengar cerita yg tak betul..walaupun sekadar utk suka2 tapi menyebarkan cerita yg tidak benar itukan fitnah namanya..tak reti bahasa ke korang semua?kenapa aku ckp tak betul,sebab time tu aku ada kat situ..aku nampak saper yg buat n saper yg tak buat..so cerita yg aku dgr pagi tadi adalah sama sekali tidak benar 100%..apasal lah nak buat cerita pasal dorg tu?dorg tu sekadar teman sepejabat ajer pun..takkan itu pun salah kot..just berkawan2 di pejabat..nanti kalu tak bertegur sape dikatakan sombong plak..

Gamaknye dorg ni suka kot bercerita itu ini tentang seseorg itu utk dijadikan bahan cerita dan lawak di pagi hari..lawak apanye kalu buat org lain meluat n sakit hati..tapi tulah..tak kene batang hidung sendiri takpelah..cuba kalu kene batang hidung sendiri,mcm mane ek?tapi aku rasa dorg ni kalu kene btg hidung sendiri pun masih tetap mempersalahkan org lain gak..ntah..aku rasa mcm tu..korang rasa mcm mane ek?k lah..rasanye takat ini dulu kot tulisan aku kat sini..nanti kalu mood nak menulis lagi sampai..aku cerita lagi kat sini..tapi tulah FITNAH tu boleh memusnahkan MANUSIA..fitnah tu kan umpama memakan daging sesama saudara mereka yg lain..sebab tu kot depa ni dok buat lagu tu..sedap mkn daging manusia kot..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...