Di Minggu ke 36

As salam
Alhamdulillah..sudah menginjak ke minggu 36..kesihatan sepanjang mengandung pun baik2 ajer..sudah 3 kali minum air gula namun keputusan sgt baik..takde kencing manis langsung..tetapi keadaan bby plak yg merunsingkan hati mama..check up pada minggu ke 35 minggu lepas mendebarkan hati..doktor scan dan nampak yg bby sudah bertukar kedudukannya di dalam kandungan..sepatutnya kepala bby sudah mula utk sesuaikan diri berada di jalan yg betul,namun sebaliknya..kepala bby berada di atas perut..sungguh mendebarkan hati n hampir2 buat aku menangis..tapi aku kene kuatlah kan..so doktor telah buat temujanji dgn pakar HTAA 13 Mac ni tgk mcm maner..seandainya bby masih belum mahu masuk ke jalan yg betul,berkemungkinan aku akan menjalani cezer..takut mmg takutkan tapi aku kene pasrah n redha..kene kuat semangat demi bby dalam kandungan nie..

Aku sebenarnya pun bukan larat sgt dah nak g kerja..tapi nak buat mcm maner kerja bnyk yg belum setel..n tak tau saper yg boleh tanggung kejer aku ni..keje bnyk main ngn report saper yg berani buat..semua benda nak kene maintain..3 bulan punyer report tu..apa2pun tgu jerlah keputusan doktor 13 Mac nie apa cerita..kalu ditakdirkan aku kene cezer aku terima jerlah..bolehlah aku cuti awal sikit..sdah tak larat sgt dah nie..huhu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...