Aku kembali....

As salam semua...hari nie aku kembali menjengah blog yang sudah lama tidak aku update..sekadar buka dan baca blog2 yg aku ikuti sahaja.Bukan apa,xde mood nak bercerita apa2 kat blog.Minggu nie usia kandungan yang ke3 ini berusia 9 bulan...cepat sungguh rasa.Petang ni temujanji klinik,esok petang temujanji klinik gak tapi jumpa doktor utk scan 9 bulan dan nak tgk balik kedudukan adik baby yang melintang di usia 8 bulan dulu..hmmm..sebenarnya aku dah tak larat nak dtg kerja,tapi apakan daya masih ada kerja yang perlu aku setelkan..due aku kali ni 8 Jan 2015,jadi sekarang aku dah boleh get ready utk apa2 kemungkinan..huhu...kalu ikut due aku akan amik cuti 29 Dis 2014..kali ni seminggu sebelum due...sebelum2 ni aku amik 2 mgu awal,tapi tulah bila dah di hujung tahun nie kerja2 akhir tahun memerlukan aku.bukan takde yang nak tanggung kerja aku,ada..tapi biasalah manusia nikan mcm2 hal..dgn erti kata lain mereka taknak buat kerja aku nih..kerja dorg pun xsetel2...hmm...kalaulah aku boleh bekerja dari rumah semasa pantang kan syok,aku taknak susahkan org lain sebab aku cuti bersalin..huhu...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...