36 minggu...

As salam.. Semalam aku ke klinik utk check up 9 bulan dan scan...hmmm...resultnya adik baby belum engage..dan keputusan doktor aku kene dtg klinik setiap hari utk check up kedudukan adik baby yang masih belum stabil dan tak masuk laluan lagi..stressnya lah...dengan kerja kat pejabat lagi,dgn nak kene dtg klinik setiap hari...satu lagi HB darah aku..masih lagi 1o.++ dan tak dapat nak cecah 11..lagi tambah stress..mkn ubat,mkn sayur,semua tak jadi...nak menangis rasa..nipun dtg keje mmg stress...dengan tak laratnya,sakitnya...xlarat nak berjalan dah..huhu..nak rehat je rasa..huhu Petang ni ke klinik lagi utk amik darah n checkup adik baby..esok mmg aku tak naik pjbt lah..pagi ada taklimat tutup akaun,ptg klinik lagi..huhu..harap mereka2 di pejabat faham keadaan aku..kalu ikut hati mmg aku dah amik cuti,tapi tulah selagi belum tamat pembayaran selagi tulah aku rasa xsyok utk bercuti..huhu..cuma aku harap BOS aku faham kenapa aku tidak dapat memberikan komitmen di saat2 akhir pembayaran..sebab dia selalu kondem aku ckp aku langsung xblh bg komitmen utk atend mesyuarat atau apa2 sahaja yang dia suruh..huhuhu...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...