Ramadhan terakhir 1432H...

Hola semua..hari ni hari terakhir berpuasa tapi aku masih lagi bekerja..sedih??..hmm..takde rasa apapun..mungkin persiapan raya dah setel kot hehe..lagipun family aku nak beraya umah aku sebab dekat sikit ngn umah wan aku..almaklumlah my Ayoh tak sihat lagi..aku mlm raya ada kat umah mertua petang raya pertama baru balik umah aku semula..so dorg leh ar pakai umah aku kan..tak kisah pun..aku lagi suka..hehe..

Ni nak bawak sikit balik umah mertua bagi rasa hehe..

Yang ini masih panas,baru kuar dari oven hehe..


Yg ni sebelum masuk dalam cup..

Yang ni aku punyerlah hehe..
Malam tadi sempat gak aku buat corflakes madu utk buat tambah2 n bawak balik umah mertua malam ni..walaupun dah lewat sgt buat tapi kene buat gaklah sebab barang semua dah beli..tahun ni kuih raya tak bnyk sebab tak nak membazir mcm tahun lepas,tak berhabisan berkulat mcm tu je..kan membazir tu..tahun ni buat biasa2 je..beli 3 jenis je yg 3 lagi tu homemade punyer..buat sendiri tekoh2 ada masa hehe..ni aku ada selitkan gambar sikit utk korg tgk..cornflakes madu ni mmg every year aku buat walaupun masa bujang2 dulu sebab adik2 aku bukan tak reti tapi mood malas tu melampau2 sgt..bile dah kawin baru excited nak buat itu ini hehe..k lah tgk ek gambar2 ni..tak cantik pun..biasa2 aje..hehe..k lah selamat hari raya n maaf zahir batin semua...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...