Apa Salah Aku????......

Selamat Petang semua..dah lama rasanya aku tak menulis kat sini.Bukan apa,idea tu ada tapi mcm malas plak nk update kat sini.Ikutkan hati bnyk sgt aku nak cerita kat sini,tapi biarlah satu persatu ye..
berkisarkan tajuk aku kali ni ( mengeluh )..bukan penat pun tapi tulah penat nak mendengar cerita2 yang langsung tak membawa kebaikan tapi menambah dosa lagi adalah..hmm,kalu mrk2 ni ada baca apa yg aku tulis kat sini mesti kecoh plak..jadi plak isu lain..yg hari tu dah senyap,timbul plak yg lain..
Hish..melalut plak aku ni,tajuk kat atas tak cerita detail lagi,mesti korang tertunggu2kan..hehe..mcmlah ada yg follow cerita2 aku kat sini,tapi kalu yg follow aku ok jer :)

mcm nilah aku,selama aku kerja ni aku cuba utk bersikap baik pada teman2 sekerja tak kiralah senior or budak baru mcm aku walaupun dah 3 tahun keje..tapi bila aku mula utk bersikap baik,ada plak cerita2 yg tak best bagi aku tapi menjadi topik sensasi bg mrk2..aku hormat mrk tapi kenapalah mrk2 ni buat aku mcm ni?membuat cerita2 itu menjadi sensasi dan hangat mengalahkan berita panas kat Melodi tu ha..mrk tak fikir ke apa aku rasa sebagai kawan sekerja mrk...

..hmm..apalah aku ni kalu depa tu pikiq,takdoklah depa tu duk bercerita itu ini ttg cek sedangkan cek ni hanya buat keja cek aja,tak kacau org laen pun..bukan buat apa pun..buat keje dan hanya membantu kawan keja yg lain..pelik sungguh depa ni..
Lagipun apa salah cek,sampai depa tu dok bercerita itu ini pasal cek?pasal keje cek tak penah berkira pun,nak duit cek cuba dapatkan sebab cek tau nak pakai segera..tak sampai seminggu duit semua sampai..jgnlah dok buat cek ni jadi bahan umpatan n cerita angpa,cek hormat kat angpa tapi jgnlah buat cek lagu ni..cek pun ada telinga boleh dengaq,cek ada hati boleh rasa sakit hati n ada akai boleh pikiq..apalah dosa cek pada angpa??...

La ni cek rasa kecik hati sgt ngn depa,sungguh heh..terasa sungguh..angpa nak bercerita itu ini ikut angpalah tapi jgn babitkan cek dalam bahan citer angpa..cek molek2 je duk diam buat keja cek,jgnlah duk kacau cek..cek tak penah kacau angpa pun..keje angpa pun cek tak kacaukan..tolong ek..cek mohon sgt..la ni pun telinga cek duk dengaq angpa bercerita lagi tentang hal
tu biaqpun angpa duk berkias-kias..cek faham..cek bukan bodoh,cek bukan pekak pun,cek dengar lah..

...APALAH SALAH CEK KAT ANGPA NIE?CEK TAK PAHAM SUNGGUH HEH...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...