32 minggu sudah...

Salam jumaat semua...
Hari ni genap 32weeks dah..cepat sungguh masa berlalu..tapi aku seronok..walaupun pregnant kali ni bnyk sgt dugaan n kesakitan tapi aku tetap maintain dengan kerja2 rutin aku selama ini..ditemani kakak Najihah yg semakin hari semakin faham yg adik dia akan dilahirkan tak lama lagi..ni tgh lunch break..hari jumaat lama sikit rehatnya..aku pun baru jer siap mkn nasi (  padahal baru kul 10 tadi mkn mee goreng ) hehehe..tapi takpelahkan..lepas bersalin kenelah jaga mkn semula..mudah2an cuti bersalin 3 bulan nanti adalah sikit perubahan In sya Allah..

Tadi aku singgah jap blog kawan baik aku si Mutiara Kasih..dia baru jer bersalin 2nd bby seminggu yg lepas..agak terkejut gak sebab la ni dia kat Putrajaya menguruskan hal2 penting sebelum..dari Perlis ke Putrajaya bertemankan suami tersayang,dgn keadaan diri yg masih berada dalam kesakitan semata2 nak setelkan perkara2 penting sebelum pejabat kerajaan bercuti lama sempena Tahun Baru Cina..kuat betul kawan aku ni..dia mmg kuat pun..sejak dari zaman belajar kat Uitm Arau lagi,dia mmg seorg yg kuat semangat n keras hati..tapi baik sgt..hehe..cayalah kakcik..

Ni sambil update bby dalam perut pun duk bergembira sakan..mungkin sebab mama dia baru pas mkn..dia hepi lah tu agaknyer..hujung minggu ni hari2 ku penuh dgn aktiviti..sabtu pagi nk ke Terangganu plak,ada kenduri kawin tapi balik hari jerlah.skrg dah dekat sebab highway bukit besi dah siap..ahad pun ada kenduri gak..takpelah masa ni jerlah nak berjalan pun..pas ni kene pantang 44 hari duk merap kat umah plak..hehe

Oklah..setakat ini dulu kot..nanti sambung cerita lagi k..adios astalavista..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...