Cerita itu ini..sana sini..:)

As salam semua....
Hari ni 01/02/2013..cepat jer dah masuk Februari 2013..lagi 8 minggu lebih adik Najihah akan dilahirkan..tak sabar plak aku nak rasa nikmat bersalin lagi...sakit tu mmglah sakit..tapi bila bby dah kuar,dah boleh pegang bby n cium bby tu yg buat rasa sakit hilang serta merta..skrg ni bby makin aktif dalam perut..mcm2 gaya n aksi dah buat agaknyer..mcm2 jenis tendangan n tumbukan yg bby dah buat..tertonjol2 perut mama ni dik..tapi takpleh..tu tanda yg bby dalam tu sihat hendaknya..Najihah plak apa cerita ye?Kakak Najihah biasalah sudah mempersiapkan diri utk bergelar seorg kakak yg garang..hahaha..tapi garang2 pun kakak Najihah ni baik hati n penyayang orangnya..Kakak Najihah skrg pun makin nak membesarkan diri..kuat mkn budak tu..tapi takpelah..sebelum ni asyik demam dan tak nak mkn jer..skrg oklah sikit..tapi kalu melampau2 sgt isau gak mama oi sayang..

Aku dah start check up 2 minggu sekali..minggu depan 6/02/2013 ada temujanji ngn pakar utk cek jantung ibu dan bby..harap semua oklah kan..so that day,aku kene amik cuti supaya aku tak penat sgt terkejar sana sini..lagipun skrg aku cepat penat..cepat mengah..maybe bby makin membesarkan diri..so aku kenelah bnyk rest..mujur kerja2 rumah masa hari aku bekerja,suami aku tolong setelkan..senang sikit hati..hari cuti tu pun kalu aku tak larat nak buat dia akan tolong setelkan..Alhamdulillah sebab aku punya suami yg rajin..dia kenelah fahamkan..aku dah tak larat,so dia lah kene bnyk mainkan peranan..

Lately Najihah skrg sudah pandai mengadu hal dgn aku..walaupun butiran percakapannya tidak kedengaran dgn jelas tapi aku faham maksudnya..suka dgr dia ckp..hehe..kdg2 yg belakang2 jer yg jelas dengar..bab manja2 ngn mama dia nih,mmg cukup terlebih2 sgt..tapi takpelah..aku suka..balik keje seronok tgk dia tgu depan umah sambil terjerit2 panggil mama...pastu nak duk berkepit dgn aku..Tido malam skrg bnyk cari aku dari abah dia..nak mama..nak mama..hehe..

Oklah..takat ni dulu kot..lain kali ada masa n kelapangan aku story mory lagi kat sini..wassalam...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...