Adik Najihah...

Terkejut tak dengan entri aku ni?hehehe...mesti yg gemor singgah kat blog aku ni tgh berfikir kan..hmm,ikut firasat hati aku nikan aku rasa aku ni pregnant for the 2nd babylah..my period dah 7 hari lewat dari tarikh bulan lepas..pregnancy test dah beli tapi tak buat test lagi..nak tgu dulu sampai next week..perasaan bercampur baur ni..

kalu betul ada rezeki aku n suami..Alhamdulillah..mesti My Najihah suka dapat adik sebab nanti leh baca buku sama2..main sama2..semuanya ada teman..hmm..nama untuk 2nd ni if ada lah kan dah siap2 aku set dalam fikiran..

1. NURUL AIN SAKINAH
2. NURUL AIN SOLEHAH
3. MOHAMAD HARITH HAKIMI
4. NURUL AIN SAFFIYAH

Amacam,cantik tak nama2 di atas..itu semua nama2 yg indah2 maknanya..
k lah..keputusan yg sebenar akan diconfirmkan minggu depan...hehe


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...