Dunia Oh Dunia....

Selamat petang semua...aku baru habis meting kewangan tadi..tak sampai sejam pun.hehe..mungkin semua dah penat kot sebab direct 4 meting in a day..mujur semua tak bnyk soklan..

Erm..kembali kepada tajuk aku di atas..apalah yg menjadi kepelikan kepada org2 itu yg membesar2kan perihal aku..kenapa suka bercerita n suka sgt menjaga tepi kain aku?huh..aku tak kisah pun sebenarnye sebab aku dah lali..kes yg hari tu pun mcm ni gak..so,kesimpulannya yg aku dapat buat adalah  AKU DATANG KERJA SEBAB AKU NAK BUAT KERJA YANG TELAH DIAMANAHKAN DAN  JADI TANGGUNGJAWAB AKU UNTUK  MELAKSANAKAN KERJA ITU.MACAM AMAL IBADAT GAK,KEWAJIPAN YANG TAK MUNGKIN DAPAT DIELAKKAN.KALU ORG NAK BERCAKAP ITU INI,PASAL STATUS AKU DI MUKABUKU DIPERSILAKANLAH..AKU NO PROBLEMLAH PASAL TU..TAK JADI KUDIS PUN..

Yang terkini pasal aku nak buat anak lagi..itu hal aku..yg nak masuk campur n buat cite tu apasal..aku dah lama diam tau..jgn nanti aku meletup..tapi aku takkan meletuplah sebab mulut org ni mcm2 jenis..so lantak koranglah..mulut korang..busuk ke wangi tetap mulut korangkan..bukan mulut aku..nasib ada blog ni..leh gak hilang sikit tekanan..sikit jelah..hehe..

Niat aku nak tambahkan umat Nabi Muhammad S.A.W tetap akan diteruskan..hal yg baik pun dijadikan buah mulut org..sungguh menjadi kepelikan dan keganjilan pada org2 tu..so LANTOKLah.......AKU TAK KISAH......

Ulasan

  1. itu lumrah manusia.tapi ada perkara yang kita mungkin kena rahsiakan dari pengetahuan umum dari tersebar luas. mungkin hanya kita dan suami yng saja boleh tau. dan mungkin juga bab 'shila nk tmbh bby tu , org jadikan mainan dalam perbualan. so, lain kali,elok shila share ngn org yang terdekat je..betul tak..perkara nk tmbh bby ni ada kaitan ngn rumah tangga..(oppss faham2 je la). ...malu i..

    BalasPadam
  2. tu yg malas nak update status kat FB..selalu jadi mangsa serangan huhu..pas ni malas dah ar nak update..lantok je mcm tuh..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...