Story Mory again...hehehe

Selamat petang semua..dah lama tak menulis kat sini..sibuk..hmm..sibuk ke aku nih?hahaha..masa banyak tapi tak tau nak buat keje mana satu..semua ikut mood..tak jugak ye..ikut mana yg penting..tapi keje jalan ye..cuma malas ngn rajin jer..hehe

Mcm tulah gaya keje aku setiap hari..takleh tension2 sgt nanti keje tak jalan..stuck jer manjang..nipun tgh menaip ni pun rasa mcm tak best je..yelah keje tak setel lagi pasal takde bos nak sain report..nak kene hantar dah sebab overdate dah ni..huhuhu...bahagian aku dah setel,bahagian nak sain tak setel lagi..rasa berat kepala2 ni ha..

Keje as Pembantu Akauntan ni bukan mudah..sakit kepala bile akaun manual tak sama dgn sistem..akaun manual tu akaun yg aku wujudkan sendiri utk rujukan aku sendiri tapi masih merujuk kepada akaun sistem kerajaan..banyak kod nak kene faham,banyak report nak kene send every month..kalu tak send mmg bisinglah org HQ..

La ni pun duk mikir berapa duit nak pakai untuk perbelanjaan bulan ni sahaja..nak kene mintak ngn HQ sebab duit kebanyakan kod dah habis..bukan dah habis semua tapi tak cukup nak cover..keje aku ni mcm mengawal duit jabatanlah..yelah wei kalu tak kawal habis aku..apa nak jawab ngn akauntan HQ En.Yazid tu ha..yelah sebab dia pun nak kene menjawab ngn Tuan Ketua Pengarah lagi...hari2 duk fikir duit,duit dan duit...

Nak belanjakan duit pun kene fikirkan apatah lagi kalu terima duit..tapi sejak aku dah expert sikit pasal sistem belanjawan kerajaan ni aku jadi suka plak hehe..keje pun hari ke hari makin ok..yelah asyik main ngn duit yg tak nampak depan mata n takleh pegang pun..just angka semata2 hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...