8/09/2011 - 8/12/2011 ( hari khamis )

Selamat pagi semua..pagi ni tetiba teringat kat AYOH..huhu..pejam celik pejam celik genap 90 hari dah AYOH pergi tinggalkan kami..kebetulan hari yg dia pergi adalah hari Khamis dan genap 90 hari gak jatuh pada hari Khamis...kebetulan gak jatuh tarikh yg sama cuma bulan yg berbeza..kadang2 aku masih membayangkan yg AYOH masih ada kat umah..serius aku bgtau kat sini yg aku masih terbau2 haruman minyak atar yg selalu AYOH pakai..masih terbayang2 susuk tubuh AYOH memberi lembu2nya minum air garam setiap petang..masih terdengar2 alunan suaranya mengalunkan ayat2 suci al quran..masih terbayangkan akan senyuman AYOH,ketawa AYOH..dah 90 hari AYOH pergi namun bagi aku dia tetap hidup dalam kehidupan aku seharian..RINDU AYOH SANGAT2......:(

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...