Dah agak dah...

Haii semua...sihat?aku tak sihat ni..demam,batuk n selsema semua ada..ni kes sebab My doterlah..demam dia habis dia bahagikan sama rata kat mama n abah dia skrg nih..dia skrg dah sihat dah..yg teruk abah dia lah..sampai tak larat sungguh...tido jer...aku xlarat mcm mana pun tetap kene masuk keje..kalu tak masuk keje pasti  nanti ada mulut2 yang 'wangi' akan mengeluarkan cerita2 hangat dan sensasi kat pejabat pasal aku..

Macam kes aku cuti kecemasan sebab banjir baru2 ni..pagi tu mmg hujan lebatlah n air dah mula naik melintasi jalan..tapi aku tetap redah je jalan tu walaupun jalan tu tanah dia dah runtuh sikit.nak g pejabat punya pasal sebab tak nak timbul isu kat pejabat..lagipuun cuti aku dah habis..sampai pejabat masih lagi hujan..isau gak aku kot2 tak lepas nak balik kan..yelah org kampung n hulu mcm aku ni kalu banjir mmg terkepunglah jawabnya..so dalam kul 9pagi mcm tu aku decidelah nak balik,dapat kebenaran Pegawai semua aku pun kemas2 nak balik umah lah..siap bgtau kat ketua unit bagai nak balik sebab takut banjir..

Tup2 hari ni,aku dengar citer plak dah yg kes aku balik hari tu heboh satu pejabat rupanya..bagus betulkan org tu..i like....nak tolak gaji aku lah semua bagai sebab aku dah habis cuti..excuse me...aku cuti ada sebab yg sape2 pun tak dapat nak elaklah...aku ni org kampung kalu banjir mmg bnyk masalah timbul..bukan mcm korang semua yg mungkin orang bandar tapi hakikatnya asalnya dari kampung...berlagak jer lebih kot..

Aku tak amik tau hal2 korang kenapalah korang ni suka sgt amik tau hal aku ye..aku ni ada kacau hidup korang ke?aku ni dalam tanggungjawab korang ke?aku ni bebanan korang semua ke?aku rasa takkan...aku tak penah teringin pun nak kacau korang semua,nak tau cerita korang semua..aku dtg keje sebab nak cari rezeki halal dan lagipun keje tukan termasuk dalam ibadah kita sebagai umat Islam..bukan dtg keje nak bercerita itu ini pasal org lain atau dalam istilah lama 'mengumpat' atau pun istilah org bandar 'bergosip'..

Memang benar sepanjang aku keje kat sini aku tak penah berkongsi apa2 cerita pun pasal kehidupan aku..just work only..yelah bg aku tak de guna aku bercerita hal kehidupan aku kat org luar..buat jadi buah mulut org je..SORRY K..sebab aku mmg tak berapa nak 'beramah mesra' dgn korg semua..so..please tolong jaga tepi kain aku ye..kalu hal berkaitan KERJA takpe..aku lagi suka..menyenangkan keje aku n korang semua...

SO PLEASE LAH...TOLONGLAH JANGAN JADIKAN AKU BAHAN CERITA KORANG SEMUA..TAK DAPAT ANUGERAH APA2PUN...DOSA LAGI DAPAT..INGAT TU..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...