As Salam...

As salam...aku baru aje nak memulakan blog ini.Sebelum ini ada juga buat akaun blog ni,tapi mcm malas je nak update.Disebabkan aku keboringan yg teramat sgt kat ofis ni,aku trylah nak buat balik benda ni..Oklah,baik aku perkenalkan diri dulu lah ye sebab mungkin ada yg tak kenal aku kot..hehe..Nama penuh aku Nor Rosila Binti Rosli.Dilahirkan pada 13 April 1985,di hospital besar Kuantan ( HTAA dah sekarang nih ).Aku mmg fully org Kuantan tau..no mix2..hehe..cuma ada sikit darah jawa kot sebelah abah aku n darah patani sebelah mama aku..aku kini berumur 25 tahun nak masuk 26 tahunlah..huhu..dah tua dah..sudah berkahwin pada 1 Muharam 1431H dengan Mohd Jumayin Bin Azid,lelaki yg aku kenal semasa bekerja di Astana Golf Resort Berhad hehe..nanti aku ceritakan lebih dalam ruangan akan datang ye..Kami baru mendapat  cahaya mata perempuan bernama Nurul Ain Najihah pada 02 November 2010,skrg sudah pun berumur 4 bulan..ttg si kecik nipun akan aku update di ruangan akan dtg...tgguuuu..Skrg ni aku keje kat Jabatan Kemajuan Orang Asli Negeri Pahang as a Pembantu Akauntan Gred W17..2011 ni dah dekat 2 tahun aku kat jabatan ni..agak mencabar keje aku kat sini..huhu..yg nipun nanti aku updatekan di edisi akan dtg..bnyk tul aku nak update kemudian ye..maaflah ye..bior satu2..baru syok..hehe..k lah..aku nak stop dulu..nanti aku update story yg seterusnya..wasssalam..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...