Zaman study....tadika

Zaman study aku bermula dari tahun 1990 hingga 2007..17 tahun lamanya..yelah dari masuk tadika,sekolah rendah,sekolah menengah hinggalah masuk U..zaman tadika aku amatlah nakal..yelah,tengah membesar n membuas..hehe..bukan apa,masa tadika aku duk ngn wan aku..membesar bersama pak sedara2 aku yg hanya beza umur 3-4 tahun je..mama abah aku duk felda ngn adik2 aku..kalu dorg kuar main ngn kawan2 dorg,aku pun join sekali..ngn rambut pendeknya,seluar pendek n bertshirt..tak ubah mcm budak lelaki dah..disebabkan itulah sampai skrg  parut kena ekzos motor masih nampak..kiri kanan,habis dah kene cium motor punye ekzos..sakit giler bile gelembung tu kene air..meraung kepedihan aku,tapi aku redah gak..tetap gak ikut dorg main air dalam kolah masjid..hehe..idea kawan2 ayah su hehe...yg sakitnya aku..sampai umah wan aku gak yg tolong tukarkan pembalut n bubuh ubat..huhu..ada masanya geng2 ayah su aku tu masuk ladang kelapa sawit pun aku ikut,mcm explore race tu,naik basikal ramai,semua lelaki aku jer perempuan..sanggup tak mkn..kalu lapar sgt,amik buah relai kelapa sawit tu bakar..sedap weh..lemak2 masin gitu...kalu time nak main tembak2,balai polis panching lah tempat kami berkumpul..seperti biasa,aku je seorg bdk perempuan..senjata kami hanyalah straw n biji kacang hijau..sakit tu kalu kene,berbintat2..kacang hijau tu di sponsor oleh Sobri n bukhori anak Pok Pie,satu2nya kedai runcit melayu kat panching waktu tu yang famous..kdg2 kami curik2 amik kat kedai Pok Pie..hehe..yelah,nak main game lain takde,itu ajelah yg kami mampu created kan..haha..pas tu ktorg stop main benda alah tu sebab dah boring kot,pok2 sedara aku n kwn2 dia mula mencipta game baru...senapang kayu pakai buah peluru..mcm2 jenis senapang yg dorg buat..yg aku punyer,ayah su aku yg tolong buatkan..sebab aku tak reti nak buat..tugas aku plak mencari buah peluru untuk yg lain2..seronok giler time tu..main je kejenye..hari cuti alamatnye kuar pagi ptg baru balik umah..seronok main sampai tak mkn pun takpe..hehe..disebabkan keaktifan aku yg melampau sampai habis betis kene cium ekzos motor,mama abah aku amik aku duk ngn dorg plak sampailah aku darjah 2..huhu...oklah..nanti aku smabung untuk zaman sekolah rendah plak..Wassalam...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...