Zaman Study...Episod ( 1 ) sekolah rendah..

Hola..sambung cite sekolah rendah plak ye..masa darjah 1 aku sekolah jap kat SK panching,tak sampai setahun abah aku bawak aku duk ngn dorg kat Felda Chini Timur 2...huh..boring seh duk sana..pas aku buat perangai tak nak g sekolah tiap2 hari sampai kene bedal ngn abah aku,aku dihantar semula ke Panching..yes..berjaya..walaupun sakit kene bedal,aku berjaya utk balik semula ke panching..bukan apa,tak best sekolah kat felda tu..pagi sekolah agama,ptg sekolah kebangsaan..penat weh..no time to play2..hehe..walaupun aku pada masa tu sgt teror dalam subjek sekolah agama..aku tetap buat perangai tak nak g sekolah..las2 kami sekeluarga pindah terus dari felda...yelah duk felda masa tu sgtlah daif..abah aku terpaksa keje luar utk tampung kami sekeluarga,tinggal mama aku n adik2 kat Chini..mmglah tak boleh peneroka keje luar,tapi nak buat mcm manakan..susah hidup kat felda waktu tu..lagipun kesian kat abah aku,habis kaki n betis dia kene duri buah kelapa sawit..sampai skrg parut tetap ada..akhirnya kami sekeluarga kuar dari felda demi masa depan..las sekali aku dgr cite rumah kami kat felda tu telah dirobohkan walaupun tanah itu masih milik kami n barangan dalam rumah tu habis dicuri org..mmg dasar ***** pihak yg buat mcm tu pada kami..ktorg baru bercadang nak angkut semua brg2 tu..las2 dgr cite habis kene curi dek org yang tak berakal..tak sedar ke yg barang2 yg angpa pakai smpai la ni tu barang curi..kami tak halal lah weh..geram tul aku bile ingat balik..sakit hati..k lah..dah dekat kul 5ptg ni..aku nak balik dah..nanti aku sambung cite..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...