Percutian Bersama Family

As salam semua..

Kembali mengupdate blog. Bercuti kemana?bercuti ke Pulau Langkawi n Padang Besar Perlis.Sat jer p sana.Sehari semalam jer.Plan dah lama tapi tulah terpaksa tgu time cui sekolah sebab adik aku n suami dia cikgu.o kalu nk p sama2 kene tgu cuti sekolahlah..walaupun tahu musin cuti sekolah masa yg paling tak sesuai utk bwk anak2 kecil berjalan.tapi nak buat mcm mane semua dah di booking.

Bertolak dari Tanjung Karang jam 10pagi dengan 2 buah kereta sahaja.Sampai jeti Kuala Perlis kul 5.30petang mcm tu.Nasib baik feri las kul 7mlm sempatlah.Walaupun sampai malam kat jeti Langkawi,Alhamdulillah selamat gak sampai.Kami tido di Suria Apartment.3 bilik.Selesa sgt.Tapi tulah hanya sempat semalaman sahaja bermalam.Esoknya lepas membeli belah di Pekan Kuah,sebelum jam 4 petang harus bergerak semula ke Jeti utk naik feri ke Kuala Perlis.Tapi tulah sejak sampai ke Langkawi,Najihah tak sihat..Sian anak mama..

Tapi tulah,tiket feri jam 4petang tapi naik jam 5.30ptg.Sebabnya feri lewat.Jadi kami sampai kat homestay Taman Kemajuan dekat2 kul 8mlm dah..penat weh..malm tu rehat kaw2 punyer.Esok pagi2 nye kami ke Padang Besar,akulah penunjuk jalan sebab abah aku tak tau jalan.Aku dah biasa sebab duk perlis 4 tahun tu..dah hafal jalan sana..tapi tulah aku tak sempat nak jalan2 bnyk tempat..hanya sempat imbau kenangan kat area stadium tu jer..sedih sgt bile ingat balik semua kenangan tu..

Kat Padang Besar beli patung n bantal Najihah jer..yg lain2 tu biasalah..pas tu terus gerak balik Tanjung Karang..kul 10mlm lebih baru sampai umah adik aku..penat tak terhingga..kene balik sebab Isnin tu adik ipar aku kene g sekolah result UPSR kuar.Dia jaga subjek Matematik tahun 6.Hari Isnin lepas mkn tgahri baru gerak balik Kuantan..sampai umah kul 10mlm lebih..penat tapi best sebab daat bawak mama abah n adik2 aku g berjalan..Tahun depan adik aku plak plan nak ke Kelantan..hehe..lagi syok..hehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...