Umat Akhir Zaman.....- entri lama..hehe

Selamat petang semua..petang ni aku nak menyentuh sikit hal dunia ni yg mana aku rasa semua org dah tau mengenai hal tersebut..ye..kes budak perempuan umur 2 tahun yg kene langgar tapi takde manusia pun yg endahkan dia..sebak aku tgk,tak mampu aku nak tgk habis...ye..biarpun berlaku di China tapi kat sana tu manusia kan,ada otak..tapi kenapa berperangai mcm takde otak dan akal?sebab mkn bnyak sgt daging b*** ke sampai korg takde hati n perasaan tgk budak tu kene lenyek dek tayar kereta???

Dalam Al-Quran ada sebut mkn benda2 tak halal ni menggelapkan hati..mmg dah terbuktikan...kat sana kan daging b*** tu kan resepi utama dorg..pasal tu takde hati n buta mata sampai tak tertgk budak tu terbaring atas jalan kene lenyek dek tayar van..buat budak tu seolah mcm bukan anak manusia aje..kera yg kat tepi jalan yg duk main kejar2 tu pun kalu ada antara mereka yg kene langgar mesti tgu n tarik kawan depa tu ke tepi biarpun dah terkulai mati..aku sendiri penah tgk seekor ibu kera ni yg terlepas anak dia dari kendongan dia semasa berlari melintas jalan terus tarik anak dia yg dah mati tu ke tepi n tgu sehingga dia rasa anak dia tu betul2 dah mati baru dia tinggalkan..tgk..Allah Maha Kaya..dia bagi perasaan kasih syang tu pada haiwan n haiwan pandai hargainya..tapi kite ni manusia yg lebih baik penciptaan ALLAH pun takleh nak fikir..bertapa ternyatalah yg kita ini sudah di AKHIR ZAMAN...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...