Planning for the 2nd baby...hehe

As salam blogger2 yg sudi menjengah ke ruangan blog ini..kali ini punyer entri mengenai perancangan aku utk memiliki the 2nd baby for our family and of course for My Little Princess Najihah..adik utk dia..kalu menjadi perancangan aku ni tahun depan Insya Allah..time tu Najihah dah setahun lebih..boleh dah rasanye utk  beradik kecik lagi..My Suami pun selalu ckp nak tambah sorg lagi..buat bising kat umah katanye..betul gak tuh..hehe

Lagipun skrg aku tgk Najihah dah mcm bosan main sorg2..yg jadi mangsa aku n abah dia lah..kalu main sorg2 pun habis dia baling brg mainan sesuka hati dia jer..benda ni dah lama aku fikirkan,tapi makin kuat memikirkannya masa balik umah mertua minggu lepas..kebetulan anak2 sedara ada,hmm bukan main galak si Najihah tu ada kawan..kalu sebelum ni kalu masuk umah mertua aku asyik nak melalak n takleh tinggal..kali ni aku letak je dalam walker terus dia berlari kejar budak2 tu..suka sgt ada kawan agaknye..erm..sampai dah lah mlm..mlm tu mmg dia tido lewat..main kejar2 ngn kakak2 sepupu dia tu..habis basah baju lencun ngn air liur yg tak habis2 lagi meleleh...mulut tak yah ckp lah..mcm siang hari..menjerit sana sini..

Disebabkan itu rasanye tak salah kot kalu perancangan aku tu jadi kenyataan tahun depan..Insya Allah..dipermudahkanlah ye..Aminnn..

Ulasan

  1. amin.. smoga dipermudahkan.. kalau dapat sepasang ok jugak kan?? hihihih...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...