Story mory My Najihah

Selamat Petang semua..erm..baru nak update ni..bukan takde idea..tapi cam malas je nak menaip hehe..ni petang ni ada masa sikit leh kot nak story mory pasal anak dara aku Najihah..next week 2 Oktober 2011 umur dia dah 11 bulan.Cepat sungguh masa tu berlalu..Alhamdulillah..anak aku tu makin  hari makin pandai..Semenjak berusia 10 bulan ni mcm2 yg dia buat..yelah minda tgh berkembang dan minat makin memuncak2..so mcm2lah yg dia dah pandai..

Yang terbaru dia dah pandai duduk sendiri..sebelum tu dah mula nak merangkak sikit2..kat umah abah dia selalu buli dia suh cepat merangkak..sian dia..slow2 pun smapai gak ke dapur..kuat semangat tul..Semalam masa ngh nyanyi lagu Burung kakak Tua ,My najihah tu dah boleh buat gerakan yg aku selalu buat masa nyanyi lagu tu..seronok aku tgk..cepat belajar dia rupanye dia..

My Najihah aku ni pun dah pandai tepuk tangan..pantang nyanyi lagu Tepuk Amai -Amai tu cepat je tangan dia menepuk-nepuk sambil tersengih..suka sgtlah tu..kalu tak selama ni blur je muka sebab tak tau nak buat mcm mana..alih2 tersengih je lah yg mampu..Alhamdulillah perkembangan positif buat anak aku tuh..cuma skrg ni agak kesian kat dia sebab takde kawan,main sorg2 je kalu aku sibuk kat dapur n abah dia plak kuar meniaga..aku ingat tahun depan nak kasi adik lah kat dia..Insya Allah kalu dipermudahkan semuanya bolehlah aku tambah anak lagi..

Oklah..kat sini ada video sikit masa lepak2 ngn dia kat umah..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...