Salam Lebaran 1432H

As salam dan selamat hari raya Idulfitri 1432H..hari ni dah raya ke 8..aku n family berada di Tanjung Karang skrg bagi menguruskan pendaftaran adik bongsu aku ke UPSI esok 7 September 2011..Raya tahun ni meriah gaklah sebab 2 hari aku n suami serta My Najihah sedondon..yelah tahun lepas My Najihah masih dalam perut..jadi tahun ni seronok tu lebih sikitlah..My najihah pun dah boleh mkn pun..nasi pun dia leh telan tapi dalam 3 hingga 5 suap jelah tgk keadaan..2 September lepas genap anak dara aku tu 10 bulan..sat je rasa huhu..skrg makin hari makin buas n cerdik gayanye..takpelah dia sedang belajar sebenarnya tu..I LIKE..hehe..

Gambar nanti aku upload  kemudian ye..tak banyak amik gambar sebab tak dan sgt yelah asyik melayan karenah anak dara sorg tu mana nak dan bergambar..hehe..La ni aku kat Tanjung Karang umah adik aku yg jadu cikgu kat sini..habis cuti aku..takpelah sekali sekala cuti panjang..lagipun aku dah inform Pengarah..dia ok je..jgn ada yg buat citer sudah..keje mmg aku dah setel minggu lepas sebab aku dah masuk keje raya ke 4 dulu..so jgn buat citer ok..

Oklah..takat ni dulu na..nak p mandi My Najihah..dia sudah bgn tido..tadi pagi kul 4.30pagi dah bgn..normal lah tu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...