My Baby Najihah...

Hmm..dah lama tak update apa2 kat sini..kesibukan kerja membataskan masa utk berblog nih..Sabtu lepas adalah 1st time My Najihah berjalan jauh..Kami ke Terengganu sempena majlis sambut menantu adik aku..sekaligus menjenguk org kampung di Kg Bukit Wan..dah lama benor aku tak balik sana..dulu kecik2 selalu balik..seronok merayap dalam kampung nih..boleh jumpa mcm2 hehe..

Berbalik pada Najihah,puteri kesayangan aku tuh..sepanjang perjalanan dia tak bnyk ragam..tido je keje..mungkin sejuk kot sebab sepanjang perjalanan hujan tak berhenti..tapi pada hakikatnya Najihah aku tuh mmg jenis tido kalu duk dalam kete g mana2 pun dia akan tido walaupun sekejap je..kali pertama jugaklah dia balik kg secara life..hehe..yelah dulu balik masa dia dalam perut aku lagi..skrg ni dah keluar dari perut,ramai pulak yg dok gomol dia..tapi takpelah..keluarga aku gak yg menggomol tu..yg si Najihah ni plak sejak berusia 4 bulan nih makin ramah tamah plak dia ngn org yg tak dikenali..biasanya akn menangis sampai selok ke diri bile org lain yg pegang dia..tapi takpelah,ok gak tu..senang sikit aku...kalu tak mmg payah pujuk dia tuh..kene org2 tertentu je yg boleh pujuk dia mcm abah aku tuh..ngn atok dia mmg pantang..bukan pantang apa,pantang jumpa..kalu dah jumpa mesti nak suh berdukung jer..abah aku plak mmg pantang tgk cucu sulung dia tu,mesti nak amik dia dukung..k lah takat ni dulu ye pasal Najihah aku tuh..nak buat keje nih..kira OT staf..sian plak dorg..tgu lama..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...