Puteri tersayang kembali girang...

Hampir seminggu tak update blog..kesibukan kerja membataskan sikit waktu utk berblogging.Petang ni agak free sebab keje dah bnyk yg setel..lega sebab tuntutan elaun lebih masa teman-teman sejabatan telah selesai aku semak dan buat bayaran..terlalu bnyk tatacara kewangan yg perlu diikut sebelum bayaran dibuat..tu pasal yg lambat sikit tu..sory ek semua..My Najihah kembali aktif selepas minggu lepas dia diserang demam..suka aku dgr suara dia,senyuman dia..lega sebab dia dah tak merengek,makin galak lagi ada..yg demam aku plak semalam..tapi nasib baik suami tercinta ada melegakan demam sakit urat aku semalam..hari ni dah ok dah :)

Gambar takde lah plak..nanti aku upload gambar kat sini..itu aje kot..lain kali aku post citer pasal zaman uitm ARAU dihatiku..mesti syok giler bile ingat balik..ADIOS....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...