Sahabat...Episod 1..hehe..

Kali ni coretan aku berkisarkan kawan-kawan zaman sekolah rendah aku..seriously..just kawan2 kat SK Panching je yg aku ingat,yg masa sekolah kat Chini tu aku tak ingat sorg pun..hehe..jahat tul aku ni..

Aku betul2 belajar kat SKP ni start darjah 3,sebelum tu jap kat Chini jap kat Panching..masa darjah 3 tu,aku masuk kelas 3 Maju..ada 2 nama je kelas masa tu..MAJU n RAJIN..kelas MAJU ni budak2 cerdik je leh masuk..kalu RAJIN tu budak2 terlebih "rajin" je yg boleh masuk..tapi masa ni arwah atok aku dah meninggal dunia,kalu tak mesti dia akan kirim kuih kat Cikgu Hasni tiap2 hari..itu yg arwah atok aku buat masa aku darjah 1 sekejap kat Panching..selalu kirim kuih utk aku..feelinglah plak..huhu..

Dlm kelas 3 Maju ni waktu tu ramai yg suka ada geng2..aku tak terkecuali..hehe..yelahkan kebetulan pada masa tu ramai budak bandar dtg duk panching sebab kawasan perumahan panching dah dibuka..so..mcm2 hal lah..yg paling aku ingat tragedi surat berdarah..jeng..jeng..jeng...waktu tu hot cite tandas berhantu kat sekolah tu..yelah,tandas bapoklah lama..dgn pintu tercabutnye..dgn tandas yg diconteng mcm2..ngeri gak tgk..yg aku ingat,kecoh satu pagi tu surat berdarah telah ditemui dalam meja seseorg tu lah..tapi aku tak ingat isi kandungan surat tu..kecoh giler waktu...mcm2 tanggapan yg ada..ada yg kata surat tu dibuat2 utk menakutkan ahli2 geng berkenaan..hehe...mcm2lah..tapi seronok bile ingat balik..hehe..

Buat Hajar Munira,Hasliza Kassim,Azuni Mat Nor,Fuziana Mamat,Azlan Deraman,Norazlan Zaini,Firdaus Hasin,Hasma Mat Zin,Irma Farhana Shukor,Hafiz Faizal Ibrahim dan semua yg penah menjadi penghuni kelas 3 maju waktu tu mesti korang takkan lupa tragedi surat berdarah tu..gempar giler kan..

hahaha..tu baru kisah time darjah 3..tak kira lagi time darjah 6 yg penuh kontroversi tu..hehe..nanti aku sambung cite..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...