Tension Giler........

Pagi tadi ada taklimat dengan Ketua Pengarah JAKOA Malaysia.Agak kebosanan dan keboringan sebab terpaksa mendengar ucapan yang seolah utk "sekolahkan kami"...itu tension yang pertama..Tension yang kedua...habis majlis kul 12.00tgahri mcm tulah..Siap mkn semua aku balik pejabatlah sebab kene uruskan kerja yang bertimbun sebab aku akan bercuti pada esok dan lusanya...Yelah,kalu aku tangguh sape nak buat keje aku tu kan..takpelah dah mmg keje aku,tu pasal aku kene buat gak..Sampai2 ofis..kene perlilah plak ngn seseorang tu yg aku tak taulah nak kata mcm mana..luaran nampak lain,dalaman nampak lain..erm..korang boleh fikir sendiri..sakit hati sgt ngn aku ke sampai mcm tu sekali?aku hormat dia sebagai org yg lebih tua dari aku..tapi aku dapat rasakan dia cuma hormat aku time2 tertentu je..bile dah setel hajat,kembali pada yang asal..bukan apa seperti kata pepatah Hormati Yang Tua Sayangi Yang Muda..terasa beb bile maruah kite direndah2 depan kawan2 pejabat yang lain..kalu aku silap sekurang2nya tegur aku dengan berhemah bukan dengan mencanang kesalahan dan kesilapan aku..aku ni budak baru belajar,kalu salah tolong ajarkan..

Kalu dia tu seorang yg berpengalaman kenapa masih ditempat yg sama?kenapa tak  naik pangkat?jadi BOS?..BENGANG dan TENSION aku tak habis lagi nih..tapi aku stop dulu kat sini ye..sebab nak sambung keje..nanti aku sambung bab bengang nih ..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...