SaHaBat EpisOde 2..hEHE..

Kembali ke zaman sekolah masa aku darjah 6..bagi aku masa ni terlalu bnyk kontroversi n peristiwa yg mencuit hati..hahaha..zaman masing2 nak menginjak ke usia remaja..masing2 tunjuk lagak..mcm2 pesen..tapi taklah memeningkan kepala cikgu2 ktorg pun..kelas masih sama..Maju n Rajin..sudah semestinya aku n yg lain2 yg telah "MAJU" ke depan masih lagi di kelas yg sama..cuma guru kelas jelah yg berubah2..hehe..

Ada satu hari tu,adalah student baru masuk kelas ktorg tu..anak cikgu..nama dia Mohd Shafiq Mohd Salleh..erm..cute gaklah muka dia..hehe..bermulalah saat2 genting dalam kelas ktorg..Dia telah diberi mandat utk menjadi ketua kelas ktorg dan aku sebagai penolong kelas...dan sebagai tugas yg wajib,aku dan shafiq diberi tggjawab utk mengambil dan menghantar tugasan ke bilik guru..mmg sentiasa bersamalah kami..hehe..galok aku nih..

Bermula dari situ,tersebarlah cite yg aku ada apa2 ngn si shafiq nih..weh..budak2 tgoh galok masa nih..sampaikan aku sendiri terpedaya..huhu..padahal ramai yg dok syok menonggeng kat shafiq tu..hahaha..geng2 yg masa darjah 3 dulu pun masih lagi ada..mmg kuat tul ikatan geng2 nih..sampai gaduh2 tu..curi buku nota..ala2 dairi gitu..hehe..

Tapi walau mcm mane pun ktorg masa tu,skrg ktorg masih lagi baik..yolah..dah tua2 semuanya..masa zaman sekolah menengah je ktorg ni mmg tak dapat nak berhubung balik,yelah masing2 duk sekolah lain..ada yg masuk asrama....kalu ada pun tak ramai yg berhubung balik...

Kes yg suka kat cikgu pun ada..sampai kecoh gaklah sekolah..cikgu sains plak tu hehe..tapi skrg cikgu tu dah ok kot..dah beranak pinak agaknya..hehe..CIKGU SYED YUSOF..mesti korang ingat lagi kan?terutama mereka2 yg terlibat dalam kes skandal tu..hehe..jgn marah ek..gurau saje..

Sampai ke hari ni aku pasti kalu korang semua masih ingat lagi peristiwa tu kan,mesti korang senyum sampai ke telinga.. :))

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...