Rasa Semacam....

Agak lama tidak menulis apa2 di sini..bukan apa,kejap rasa nak update kejap rasa tak nak lah plak..ntohlah..this week rasa semacam jer..dgn hal pejabatnya,dengan hal lain2nya..rasa mcm nak menjerit je..aktiviti yang dah lama tak dibuat..

Tapi perasaan yang aku rasa 2-3 hari yang lepas dah aku lepaskan dalm kereta semalam..hehe..lega sikit..nak tau mcm mane aku lepaskan rasa semacam aku tuh?Mcm ni,lepas habis aje memborong dan menolong abah aku berniaga di pekan sehari ptg semalam..aku gerak balik dalam kul 6.45ptg mcm tulah..hah..dalam kereta,lepas aku dah gerak separuh jalan mcm tu,aku offkan radio yg selalu aku tak miss dgr bile bawak kete..
pas tu,aku cakap sorg2 dengan kuatnya..bukan apa,bagi lepas semua..aku tanye,aku sendiri yg jawab balik..mcm org tak sihat je kan..hahaha..

Aku merapulah pasal hal pejabat,kejelah,org2 kat pejabatlah dan semua yang buat aku serabut dalam minggu nih..fuhhhh..lega sikit...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Story mory My Najihah

Update..update dan update lagi..

My Little Nurul Ain Najihah...